Har du måske tænkt over, hvordan du kan få flere besøgende på din hjemmeside? Hvordan du kan skabe mere opmærksomhed omkring din virksomhed?
Måske har du hørt om Google Ads og SEO, men du ved ikke helt, hvad det er – så kan du blandt andet læse med i dette blogindlæg for at få mere viden!
Hvis man foretager sig en Google-søgning, vil der altid være nogle annoncer i toppen, bunden eller højre side, som vil vise de hjemmesider, som typisk vil være de mest kvalificerede i forhold til Google-søgningen – dette er Google Adwords, også kaldet Google Ads.
Disse bliver vist ud fra en algoritme, som går ind og vurderer nogle forskellige faktorer for at fremvise de mest relevante hjemmesider.
Google Ads er meget effektivt, da man får muligheden for at placere en annonce på Google og få opmærksomheden fra en potentiel kunde, som søger efter akkurat dét, som du sælger!
Google Ads er et meget effektivt værktøj, men dog er det meget kompliceret, og det kræver meget lang tid at mestre – derfor kan det anbefales, at man får professionel hjælp for at få det bedst mulige resultat.
Herunder kan du se et eksempel på en annonce via en Google-søgning:
Google Ads er et meget behjælpeligt værktøj, hvis det bliver anvendt korrekt, hvilket vil kræve en del viden grundet kompleksiteten, men det kan helt klart anbefales – dog med en professionel hånd.
Herunder er der 5 gode grunde til at bruge Google Ads:
Hvis man opretter en Google Ads-konto, kan man egentligt selv bestemme, hvor mange penge, man har lyst til at bruge på det.
Det foregår sådan, at man nemlig selv sætter et dagligt budget – for hver gang en bruger klikker på din annonce, vil der blive trukket et beløb.
Når dit budget er opbrugt, så vil dine annoncer først blive vist igen næste dag. Du vil på baggrund af dette ikke modtage en uforventet regning i forhold til dine Google Ads.
Prisen for det enkelte klik afhænger af flere forskellige faktorer, blandt andet:
Derudover er Google Ads målbart – du kan altså hente en masse data, som kan være meget relevant i forhold til dine annoncer, kampagner osv.
Disse data kan bruges til at optimere og effektivisere ens annoncer, søgeord og hjemmeside, så man får det mest mulige ud af det.
Der er forskellige værktøjer, som man kan gøre brug af, for at få statistikker og dataindsamling omkring brugeren – her er det mest anvendte værktøj, Google Analytics, som kan forbindes med dine Google Adwords og hjemmeside.
I nedenstående link kan du se de forskellige Google Ads-pakker, som vi tilbyder til en god pris!
Her kan du få muligheden for nogle unikke pakker med en fremragende service, som vil hjælpe dig med at skabe bedre resultater.
Du kan se vores fantastiske tilbud på Google Ads-pakker ved at klikke her!
Google Adwords er ikke kun annoncer ved en Google-søgning. Der er flere annoncemuligheder, som man kan arbejde ud fra, herunder Google Display.
Man kan anvende Google Display til at få fremvist sin annonce direkte på andre hjemmesider, som er forbundet med Google, for eksempel bannerreklamer.
Her kan man få vist sine reklamer på de hjemmesider der matcher din målgruppe bedst.
Derudover kan man gøre brug af videoer til annoncering, hvilket giver gode resultater og styrker ens online profil.
Skrevet af:
admin
Skrevet den: